събота, 19 ноември 2011 г.

Малко преди 21


Ако ти кажа, че си мил
ще останеш ли такъв до края ?
И покажа, че съм силна
или поне, ще се старая...
Ще ме хванеш ли кажи,
ще ме държиш ли без да пускаш ?
Дори когато те боли,
в теб да си остана гушната.
Ако призная, че си важен
рано ли ще ти се стори ?
На ушенце искам да ти кажа,
че със друг не искам да говоря.
Странно ли е, че когато
гледам през прозореца си търся теб ?
Между колите и хилядите непознати
очаквам твоето лице.
Ако ти кажа, че малко се страхувам
и вече нямам доверие на тъмнината,
ще поискаш ли наистина да ме целунеш
и да не изпускаш и за миг ръката ми ?
Ако те разкажа тази вечер във стиха си
това ще значи ли, че искам да съм с теб..
Или защото идва зима и е късно
и просто пиша изморени редове.
Не знам, спирам да се питам.
Искам просто да ти кажа две неща,
едното е че искам да опитам,
а другото е тайна, засега..

Няма коментари:

Публикуване на коментар