неделя, 10 юни 2012 г.

към Александър



хей, не ме забравяй, чу ли ? ако ме помниш... защото аз ще те искам всеки ден от лятото както до сега, чу ли ? и ще се боря и ще се бия и с мелници ще се сражавам, точно защото те искам. но ти само не ме забравяй, ако трябва си ме запиши някъде. и там някъде на морето ако си, пак не ме забравяй, чу ли ? защото морето ни събира и то. и всяка мидичка съм аз, чуваш ли ? аз ще чакам, морето ще чака с мен или по-точно вълните. да отмият всяко едно "не знам" и всяко едно "не" от мен. и всеки ден ще поглеждам към небето, защото и ти си някъде под него. и те чувствам. защото съм твоя, да твоя съм ! нека е странно, твоя съм и се надявам Господ да ми даде шанса да ти го кажа. Не, не се надявам, ще ти го кажа някой ден. и тогава морето ще е наше. синьо. нашето синьо, онова истинското. защото ще се боря както никога до сега. защото си заслужаваш. и аз те заслужавам.

2 коментара:

  1. Мило, сладко, влюбено момиче, давай де, кажи му го!!! Не се страхувай! Трябва да вярваш на себе си и всичко ще е наред. И тогава още това лято ще е вашето истинското, синьо лято. Успех, миличка....

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. ахахах ейййй сладурке моя вълшебна ! ще му го кажа... сега не мога, имам неща, които искам да променя, които ще ме направят по-силна и борбена (и вярваща в себе си) :) това лято е мое... следващото ще е наше вече, нищо, че той още не знае :D:D:D благодаря ти много за подкрепата и те целуваммм :*

      Изтриване