вторник, 17 април 2012 г.

We're not in Wonderland anymore, Alice

Аааааааа! Крещи Алиса и стряска котката си, която честно казано вече трудно може да я стресне нещо. Алиса иска ужасно много едно момче... което не е от "Страната". Не го е срещала по приказките, но го обича. Не е чела за него, но го познава. И понеже все още не знае на кой герой да го оприличи - ще използва второто му име, а именно - Александър. А пък първото му име отговаря за половинката от него, която аз обичам. И двете го обичаме. А тук използваме думата обич с чистото й значение. Онова от старите филми, където двама души като се срещнат се влюбват и хоп! Любовта им остава вечна. Мда.. въздъхва Алиса - такива филми в наше село няма, но все едно. Таааа Александър !!! Бих добавила "Велики" към описанието му, защото в момента кръвта ми ври и кипи и ако изобщо някой някога се заблуди да чете глупостите ми, ще среща това име доста често в следващите ми писания. Алиса и аз сме смаяни от това коооолко много си приличаме с него (надявам се да не звуча като шизофреничка, когато говоря за другата мен в трето лице). Той е същият по дяволите. Еднакви интереси... рус със сини очи... дори и трапчинките ни са еднакви и носааа. Ох да звуча малоумно определено. Но не знам ! Нали за това са блоговете, да си излееш емоциите на света и той да мълчи и да се прави, че не чува докато един ден не седнеш да си препрочетеш всичко и да осъзнаеш колко грешки си допуснал. Не не. Няма да се сдухвам. Не допускам грешки, просто бълвам емоции :D И така.. Александър. Александър. Александър. До безумие и безкрай. Леле сърцето ми ще изкочи. И то само защото се сетих за него и сладката му усмивка, тръпчинеста усмивка. Боже... побърквам се. Никога не съм срещала себе си в мъжки вариант и е СТРАННО. Но невероятно вълшебно странно. И сега ще се наливам с александърност, ще дишам александърство иии ще живея александърнически. Всичко е Александър, а аз съм побъркана Алиса!

13 коментара:

  1. така е с александровците :)
    виж ме мен и няма какво да коментираме повече ;)

    ОтговорИзтриване
  2. Браво, миличка! Толкова влюбено звучиш . . а пък аз като една Александра . . .ако някой напише такова нещо за мен, ще се побъркам от щастие :-)

    ОтговорИзтриване
  3. нали ? И аз това казвам, ама явно всички сме разделени на читатели и писатели и ние само на читатели побадаме... А колкото до текста, чувствай се поздравена... той едва ли скоро ще го прочете :D :*

    ОтговорИзтриване
  4. Докато четях ми се прииска да съм на твое място... Първоначалните трепети са най, най-... после цялата романтика утихва :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. ами трепетите да... но при нас не е сигурно дали ще има после, аз за това гледам да си отдам всички емоции сега и да си ги изживея, че знае ли човек :) Пък тя романтиката нека утихне, ще я призоваваме някак :D

      Изтриване
  5. Така е, човек трябва да се радва на нещата в сегашния момент, иначе не успяваме да ги преживеем изцяло и после съжаляваме...

    ОтговорИзтриване
  6. Поздравления за хубавата статия. Предполагам,че блоговете са именно, за да споделяш това, което те интересува и вълнува в този момент, все пак за това си го създала.Пишеш добре и с нетърпение ще очаквам следващите ти публикации както и развръзката на събитието.Явно си силно влюбена точно като един романтичен филм, всичко в момента ти се върти само около него и каквото и да правиш и където и да ходиш се сблъсква с..Александър, между другото и на мен много ми харесва това име.Дано нещата да се подредят както искаш, но само не позволявай живота да ти се върти изцяло от него и да зависиш от него.Хубаво е да си показваш емоциите, те не бива да се задържат много добре го казваш, пък каквото стане стане.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. ехх как ме усмихнаха думите ти :)) Прекалено много пъти съм давала преди каишката на живота си в ръцете на някой друг, за да го позволя и сега. Но явно трябва да ни я върнат няколко пъти, за да разберем, че той зависи само от нашите команди и дресиране. За това сега (надявам се) нещата ще са различни и всичко ще е щастливо. Радвам се, че харесваш хаотично подредените ми мисли :D Всеки може да ги прочете, но малцина ги усещат :) Благодаря ти за хубавия коментар, целувки :))

      Изтриване
  7. Вижда, се че явно си силно влюбена точно като един романтичен филм, всичко в момента ти се върти само около него и каквото и да правиш и където и да ходиш се сблъсква с това хубаво име Александър, между другото и на мен много ми харесва това име.И аз имах моменти когато само с него се сблъсквах, все едно е някакъв знак нали хахаххаа.Стискам палци всичко да стане както искаш.Пишеш много приятно и дано да продължаваш да споделяш с нас.Наистина трябва да впрегнем сами живота си.

    ОтговорИзтриване
  8. Любопитно ми е какво ли е станало с това момче, пишеш много добре, продължавай да споделяш с нас.

    ОтговорИзтриване
  9. Приеми и моите поздравления, първо от самият блог, който си си направила.Вижда се че голямо старание и усилия ти е коствало.Самите цветове на мен лично ми харесват, това предимно тюркоазено е страхотно и гледайки монитора като че ли е по леко на очите.Има любопитна информация и се радвам, че споделяш с нас своите въздишки . Така ни караш и ние самите да си припомним някои чувства и случки и да се посмеем или да се натъжим.Желая ти успех с това момче.Дано да пишеш и какво е станало.Живота е един и трябва да рискуваме, какво можем да загубим ако действаме?!Все пак ще знаем че сме опитали, а не само да се чудим какво е могло да стане.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. душички мои вълшебни, благодаря за топлите думи :))) прекрасни сте и много много ме усмихвате... бих ви почерпила с една огромна кана мляко с мед и канела ако можех :D това момченце ми е колега и нещата са си окей но в момента имам друг човек на сърце... последното нещо, което съм публикувала го (ни) описва :)) съжалявам, че не пиша толкова често колкото преди, но понякога човек има нужда само да изживява... а и аз лично като съм щастлива музата ми идва по-рядко, от колкото като съм тъжна :D депресантска работа ахахах, целувам ви и дано по-новите ми неща ви докоснат колкото това тук :))

      Изтриване