вторник, 21 август 2012 г.

Без сигнал


Изчерпах се
от думи,
от предположения.
Избледнявам в мисли
и във неведение.
Цял ли си
кажи ми,
аз не спя.
Цяла съм
на половина
и сама.
Минават месец,
дни
и чувства.
Избягах,
върнах се,
но те изпуснах.
Къде, защо
и до кога..
Без звук, без думи 
ти звъня.
И чувам глас,
но не и твоя.
Връзка няма
с този номер.
Невидима цигара 
празна
с огризения.
Пепелник препълнен
с въздишки
и търпение.
Музиката свърши,
спрях я
преди дни.
Само с тишина се пие
вино от сълзи.

4 коментара:

  1. Абе момиченце, ти просто си губиш времето. Вземи се замисли сериозно да ги издадеш тези неща. Страхотна си! Всеки път чакам да си написала нещо и всеки път ми харесва! Дано само това вдъхновение се запази и когато си много щастлива и с Шапкаря ти всичко е както трябва. Цунки!!!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. хахах миличка моя прекрасна... така ме стопляш с твоите думи всеки път, че аз пък с нетърпение чакам да публикувам нещо, за да чуя мнението ти :)) а колкото до издаването... не съм сигурна, че някой ще обърне внимание на моите произведенийца :D а аз просто си изливам нещата, които не мога да кажа на глас... но иначе може някой ден да си вместя в едно малко книжле стихчетата като за спомен :D благодаря ти пак за вниманието, надявам се при теб всичко да е точно и да си усмихната, целувам те !!

      Изтриване
  2. Да не забравиш да ми запазиш едно такова книжле с автограф ей!!! Ще бъде удоволствие.......

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. ахахах ама за теб специално ще издам и ще си я имаме само двете :) и ще ти надпиша първата страничка със специално послание към теб, като благодарност за подкрепата :*

      Изтриване